20 mar. 2010

.zis

I have my moments but no one
wants just moments.


loving the right person at the wrong time

"Hai la Brasov, e alt aer acolo si stiu multe locuri!"
Dar locul meu draga, unde e?

Esti o prosta.
"Esti un prost."
Esti...
"Sunt."
Uite vezi ce proasta esti, nu intelegi nimic!
"Ma, da tu intelegi ca te iubesc."
Taci din gura, mai avem putin pana la altar.
Nu vreau sa zambesc fals. Proasto.


"Imi esti dator cu o inghetata..."
Imi esti restanta cu ceva rece, un gest, un cuvant, ceva, orice...
Pentru ca am fost rau si merit.



"Te pierd."
Si eu te pierd.
"Uite cum facem, ne pierdem amundoi, si ne prefacem ca ne cautam si apoi ne intoarcam cu fata si ne luam in brate, ne regasim."
Si daca eu nu mai stiu care mi-e fata? Ce fac?
"Spune-mi ca ma vrei si ca ti-e dor de mine si te voi auzi, si te voi gasi, asa cum numai eu vreau sa te gasesc..."
Bine, dar sa ma saruti. Te rog.
“Promit. promit, neiubitule.”
Si apoi….liniste.

Un comentariu: